Czujnik jakości powietrza w Szumowie
Czujnik jakości powietrza w Srebrnej
Uncategorised
W Urzędzie Gminy Szumowo funkcję Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w skrócie IODO) pełni Pan Rafał Kowalczyk. Z IODO możecie Państwo skontaktować się poprzez adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. bądź też pisemnie na adres siedziby Urzędu Gminy Szumowo.
- Klauzula informacyjna dla petentów Urzędu Gminy
- Klauzula informacyjna dotycząca stosowania monitoringu wizyjnego.
- Cyberbezpieczeństwo.
- Realizacja praw osób których dane dotyczą:
- wniosek o ograniczenie przetwarzania.pdf
- wniosek o sprostowanie danych.pdf
- wniosek o udostepnienie informacji.pdf
- wniosek o usunięcie danych.pdf
- wniosek sprzeciw wobec przetwarzania.pdf
- Szczegóły
- Publikator_1
Już od trzech lat, mieszkańcy Srebrnego Borku organizują festyny plenerowe pod nazwą ,,lipcówka”. W tym roku 7 lipca, w sobotnie popołudnie, na placu przy remizie Ochotniczej Straży Pożarnej, przygotowano szereg atrakcji na świeżym powietrzu zarówno dla młodszych jak i starszych uczestników imprezy. Animatorzy zaaranżowali różnego rodzaju gry i zabawy dla dzieci. Ponadto maluchy mogły skorzystać z dmuchanych zjeżdżalni, pomalować twarze, wziąć udział w loterii fantowej oraz przyswoić wiedzę na temat pierwszej pomocy przedmedycznej. Stoiska przygotowane przez ,,Boróweczki”- Panie z Koła Gospodyń Wiejskich ze Srebrnego Borku, zastawione były różnego rodzaju przysmakami, wypiekami oraz napojami chłodzącymi.
Hasło przewodnie festynu: „Srebrny Borek każdy wie, zawsze dobrze bawi się” przyświecało całej imprezie, a echo wesołej zabawy tanecznej roznosiło się po sąsiednich miejscowościach, aż do białego rana.
- Szczegóły
Przetargi
1. Zakup nowej koparko-ładowarki
- 17.04.2018 - Przetarg nieograniczony na „Zakup nowej koparko – ładowarki”
- 20.04.2018 - Informacja o zmianie treści SIWZ i Wyjasnienie treści SIWZ
- 23.04.2018 - Informacja o zmianie treści SIWZ
- 25.04.2018 - Informacja z otwarcia ofert
- 09.05.2018 - Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
- Szczegóły
- Publikator_1
Gminna Spółka Wodna Szumowo
Siedziba: Szumowo, ul. 1 Maja 50, 18-305 Szumowo
NIP: 723-138-49-84
REGON: 001109176
Telefon/ Kontakt: 698 612 068
Zarząd:
- Staniec Krzysatof - Przewodniczący
- Walerzak Mariusz - Z-ca Przewodniczącego
- Rybakiewicz Zdzisław - sekretarz
- Kalinowski Bogdan - członek
- Bączyk Piotr - członek
- Zakrzewski Zdzisław - członek
- Gliński Bogdan - członek
Komisja Rewizyjna:
- Nagurka Eugeniusz Przewodniczący
- Jastrząb Eugeniusz - członek
- choromański Piotr - członek
- Szczegóły
- Publikator_1
e-Doręczenia (nasz adres)
AE:PL-33053-50139-EIEHG-29
Skrzynka Podawcza EPUAP Urzędu Gminy Szumowo
/u37v4uui2j/skrytka
Nie wiesz jak załatwić sprawę w urzędzie lub przez Internet wejdź na www.gov.pl Załatwiaj sprawy urzędowe przez Internet, bezpiecznie i wygodnie!
- Szczegóły
- Publikator_1
- Szczegóły
- Dorota Gosk
KOŁO GOSPODYŃ WIEJSKICH ,,BORÓWECZKI’’
zaprasza na II WIELKĄ LIPCÓWKĘ
która odbędzie się 1 lipca 2017r. od godz. 16.00 przy remizie OSP w SREBRNYM BORKU
- Szczegóły
- Dorota Gosk
Skład Zarządu:
- Bożena Katarzyna Kosobudzka - Prezes
- Grażyna Jastrząb - wiceprezes
- Edward Lipiński- skarbnik
- Hanna Szabłowska -sekretarz
- Robert Maciej Rosiak- członek
- Katarzyna Dmochowska - członek
- Józef Głębocki - członek
Komisja Rewizyjna:
- Grzegorz Lipiński - przewodniczący
- Romuald Bączyk - zastępca przewodniczącego
- Mirosława Gwardiak - sekretarz
- Szczegóły
- Publikator_1
Wójt Gminy Szumowo - Andrzej Pskiet
Z-ca Wójta Gminy Szumowo - Magdalena Michalska
- Sekretarz Gminy - Katarzyna Sycz, I piętro, tel. 86 4768011, 86 4768012, 86 2244140, 86 2244141, wew. 23
Urząd Stanu Cywilnego
-
wydawanie dowodów osobistych, wydawanie zaświadczeń o utraceniu dowodu osobistego, sporządzanie aktów urodzeń, sporządzanie aktów zgonu, sporządzanie aktów małżeństwa, nadawanie numerów ewidencyjnych PESEL, odpisy skrócone, sprawy meldunkowe, udzielenie ślubu cywilnego, zaświadczenia o zdolności prawnej do zawarcia związku małżeńskiego za granicą, odpisy,
Kierownik – Agnieszka Żochowska,
Personel - Katarzyna Wiercińska,
Pokój nr 14, II piętro, tel. 86 4768011, 86 4768012, 86 2244140, 86 2244141, wew. 30
Referat Rolnictwa i Rozwoju Gospodarczego
-
sprawy budowlane, wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, decyzje o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, ustalenie numeru porządkowego nieruchomości, wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, zaświadczenie o przeznaczeniu terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, zezwolenie na zajęcie pasa drogowego drogi gminnej.
-
zamówienia publiczne i przetargi.
- ewidencja działalności gospodarczej, zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych, wydanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów, gospodarka wodna, gospodarka odpadami komunalnymi, podatek od środków transportowych, zwrot podatku akcyzowego, najem lokali mieszkalnych, opłaty i rozliczenia czynszowe, opłaty z tytułu użytkowania wieczystego, podział nieruchomości, potwierdzanie okresów pracy w indywidualnym gospodarstwie rolnym dla potrzeb ZUS, potwierdzanie własnoręczności podpisu wnioskodawcy na okoliczność pracy w indywidualnym gospodarstwie rolnym dla KRUS, rozgraniczanie nieruchomości, sprzedaż gruntów, ochrona zwierząt.
Kierownik Referatu – Leszek Michalski, pok. nr 2, tel. 86 4768011, 86 4768012, 86 2244140, 86 2244141, wew. 12
Z-ca kierownika - Krzysztof Bobkowski, pok. nr 2, tel. 86 4768011, 86 4768012, 86 2244140, 86 2244141, wew. 12
Personel: Zenon Jastrząb, Mariola Przychodzeń, Marta Zięba, Wojciech Milczarek, Mirosław Gosiewski
Pokój nr 4 (parter), tel. 86 4768011, 86 4768012, 86 2244140, 86 2244141, wew. 26 i 28
Referat Administracyjno - Gospodarczy
Kierownik Referatu: Iwona Jastrzębska, I piętro, tel. 86 4768011, 86 4768012, 86 2244140, 86 2244141, wew. 10
-
obsługa kancelaryjna i administracyjna urzędu:
Personel (sekretariat): Anita Radziejewska, Pokój nr 8, I piętro, tel. 86 4768011, 86 4768012, 86 2244140, 86 2244141, wew. 20, 22
-
realizacja zadań z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych, archiwum zakładowe, sprawy Ochotniczych Straży Pożarnych:
Iwona Jastrzębska, Pokój nr 10, I piętro, tel. 86 4768011, 86 4768012, 86 2244140, 86 2244141 wew. 10
-
obsługa informatyczna
Personel: Robert Kurpiewski, Pokój nr 10, I piętro, tel. 86 4768011, 86 4768012, 86 2244140, 86 2244141, wew. 11
-
obsługa organów Gminy, kadry
Personel: Małgorzata Głębocka, Pokój nr 10, I piętro, tel. 86 4768011, 86 4768012, 86 2244140, 86 2244141, wew. 11
-
ustalenie prawa do świadczeń alimentacyjnych, sprawy związane z przyznawaniem stypendium szkolnego jako pomocy materialnej o charakterze socjalnym oraz zasiłku szkolnego w formie jednorazowej, sprawy wojskowe, obrona cywilna, sprawy związane z bezpieczeństwem imprez masowych,
Personel - Katarzyna Wiercińska, Pokój nr 14, tel. 86 4768011, 86 4768012, 86 2244140, 86 2244141, wew. 30
Referat Księgowości
-
Prowadzenie całości spraw z zakresu obsługi finansowo-księgowej jednostki budżetowej
Kierownik Referatu / Skarbnik Gminy – Katarzyna Głębocka
Pokój nr 15, II piętro, tel. 86 4768011, 86 4768012, 86 2244140, 86 2244141, wew. 313
-
Podatki (leśny, rolny), podatek od nieruchomości, opłata targowa, opłaty lokalne, ulgi w podatkach i opłatach lokalnych, wydawanie zaświadczeń w sprawach podatkowych.
Personel: Małgorzata Polak, Aneta Szulimowska, Anna Mostowska
Pokój nr 18, II piętro, tel. 86 4768011, 86 4768012, 86 2244140, 86 2244141, wew. 34
Personel: Anna Mostowska
Pokój nr 16, II piętro, tel. 86 4768011, 86 4768012, 86 2244140, 86 2244141, wew. 32
-
Księgowość budżetowa, oświatowa, płace
Personel: Urszula Bobkowska, Małgorzata Lutostańska – Story, Ewa Łada.
Pokój nr 17, II piętro, tel. 86 4768011, 86 4768012, 86 2244140, 86 2244141, wew. 33
Ośrodek Pomocy Społecznej
- Podstawowym zadaniem Ośrodka jest świadczenie wszechstronnej pomocy rodzinom i osobom zamieszkałym i czasowo przebywającym na terenie gminy, znajdującym się w trudnej sytuacji życiowej, której wykorzystując własne zasoby i możliwości nie są w stanie pokonać.
- Ośrodek zaspokaja niezbędne potrzeby życiowe osób i rodzin, w szczególności poprzez umożliwienie im życia w warunkach odpowiadających godności człowieka, podejmowanie działań zmierzających do życiowego usamodzielnienia oraz ich integracji ze środowiskiem.
- Pomoc społeczna polega w szczególności na przyznawaniu i wypłacaniu przewidzianych ustawą świadczeń; pracy socjalnej, prowadzeniu i rozwoju niezbędnej infrastruktury socjalnej, analizie i ocenie zjawisk rodzących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej; realizacji zadań wynikających z rozeznanych potrzeb społecznych; rozwijaniu nowych form pomocy społecznej i samopomocy w ramach zidentyfikowanych potrzeb.
- OPS prowadzi zadania własne gminy jak i zadania zlecone z zakresu administracji rządowej.
Kierownik – Iwona Radwańska,
ul. 1 Maja 45, 18-305 Szumowo, Tel. 86 2244150
Personel: Małgorzata Żebrowska, Aneta Dzieniszewska, Iwona Matusiak, Anna Tułowiecka, Jadwiga Ołdakowska
- Szczegóły
- Publikator_1